Home Editorial 2 avantaje pe care le ai dacă investești în advertoriale ieftine pentru...

2 avantaje pe care le ai dacă investești în advertoriale ieftine pentru campania ta de link building

316
0

Vremurile pe care le trăim sunt destul de dificile, atât din punct de vedere social dar mai ales din punct de vedere economic. După cum bine știm, în SUA și Anglia a venit deja recesiunea, este doar o chestiune de timp până când ajunge și în România. Recesiunea nu trebuie să însemne faliment pentru nicio companie, însă în aceste perioade grele sunt necesare investiții pentru a putea trece cu brio peste criză iar cea mai bună investiție este cea în publicitate.

Atunci când discutăm despre mediul online, cea mai bună publicitate se face prin intermediul campaniilor de Link Building, susținute din spate de strategii SEO puternice. În perioadă de criză, campaniile de link building trebuie să se bazeze pe advertoriale ieftine, dar care să reușească în același timp să intre în grațiile Google în ceea ce privește calitatea. Cum poate fi un advertorial ieftin de calitate? Ei bine vom vedea în cele ce urmează când vom trece în revistă x avantaje pe care le ai dacă investești în advertoriale ieftine pentru campania ta de link building

2 avantaje pe care le ai dacă investești în advertoriale ieftine pentru campania ta de link building

  1. Beneficiezi de aceeași calitate de care ai beneficia dacă ai investi în advertoriale lungi, de 1000 de cuvinte, considerate „de calitate” pentru că astăzi informația trebuie să fie servită într-un format concis, utilizatorul nu mai are timp să stea pe internet să citească jumătate de oră un articol. Un advertorial ieftin are 300 -350 de cuvinte, suficient cât să ofere pe scurt fix informația de care un cititor poate avea nevoie.
  2. Reușești să reziști în perioadă de criză fără să ai nevoie de investiții foarte mari. Un advertorial ieftin costă undeva la 30 de lei, maxim 50 de lei dacă discutăm de articole care necesită documentare. Acesta este și scopul publicității online prin campanii de link building, să creeze o poziție bună magazinului în Google pe care acesta să se mențină chiar și în perioade grele din punct de vedere economic.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here