Home Destinatii Perfecte Zbor Întârziat? Primește despăgubiri rapid cu Claim Airline

Zbor Întârziat? Primește despăgubiri rapid cu Claim Airline

0

Să aștepți un zbor care întârzie este stresant și frustrant. Planurile tale, fie că sunt legate de vacanță, afaceri sau o reuniune cu cei dragi, se dau peste cap într-o clipă. Orele petrecute în aeroport, incertitudinea legată de ce urmează și lipsa de informații clare din partea companiilor aeriene pot transforma o simplă călătorie într-o experiență obositoare și copleșitoare. Sentimentul de neputință și timpul pierdut sunt doar începutul unui șir de inconveniente care pot apărea în astfel de situații.

Știai că poți beneficia de despăgubiri pentru întârzierea zborului cu avionul?

Dacă zborul tău a fost întârziat cel puțin 3 ore, ai dreptul la compensații financiare, suma variind în funcție de distanța parcursă și de itinerariul tău.

Conform Regulamentului European 261/2004, ai dreptul la compensații pentru timpul pierdut. Aceste compensații pentru întârzierea zborului pot varia între 250 € și 600 € per pasager, alături de rambursarea eventualelor cheltuieli suplimentare.

Regulamentul 261/2004, aplicabil în toate țările din Spațiul Economic European, garantează protecția pasagerilor. În caz de întârzieri mai mari de două ore, companiile aeriene trebuie să asigure mese, cazare și transport. Dacă acestea nu respectă obligațiile legale, aveți dreptul să solicitați rambursări și/sau compensații.

Pentru a beneficia de despăgubiri, zborul trebuie să îndeplinească una dintre următoarele condiții:

  1. Să plece de pe un aeroport din UE, indiferent de compania aeriană.
  2. Să fie operat de o companie aeriană înregistrată în UE, chiar dacă decolarea are loc din afara Uniunii Europene.

Dacă întârzierile depășesc trei ore, aveți dreptul la despăgubiri financiare, suma variind între 250 și 600 Euro.

Ce poți face pentru a beneficia de despăgubiri pentru întârzierea avionului?

Poți petrece ore în șir documentându-te sau poți apela la o firmă specializată. De exemplu, Claim Airline, este o firmă românească specializată în obținerea de despăgubiri pentru pasagerii afectați de zboruri întârziate sau anulate, bagaje pierdute sau deteriorate.

Claim Airline te sprijină în obținerea compensațiilor pentru zborurile întârziate, anulate sau în cazurile de refuz la îmbarcare. Serviciile acoperă orice incident de acest tip petrecut în ultimii 3 ani. Dacă este necesar, ne ocupăm de întregul proces, inclusiv reprezentarea în instanță, fără costuri inițiale sau comisioane suplimentare, chiar și în situațiile în care companiile aeriene refuză să plătească.

Serviciile Claim Airline funcționează pe principiul: No win – No pay. Cu alte cuvinte, nu vei plăti comision decât în momentul în care câștigăm cazul tău împotriva companiei aeriene.

La finalizarea fiecărei cereri, vei primi 75% din valoarea despăgubirii, minus 25 € costuri de administrare pentru fiecare pasager. În cazul în care reclamația nu poate fi soluționată, nu veți datora nimic.

Pentru cazurile care ajung în instanță, comisionul Claim Airline este de 50%, ceea ce înseamnă că vei primi 50% din fondurile recuperate de la compania aeriană, fără costuri de administrare. Procedurile judiciare vor fi inițiate doar cu acordul tău scris. Claim Airline va acoperi toate costurile dacă nu obțineți despăgubiri de la compania aeriană.

Mai multe informații, aici: Compensație zbor întârziat – Claim Airline

Claim Airline nu poate garanta obținerea despăgubirilor, însă înainte de a iniția procesul, se analizează cu atenție eligibilitatea cererii tale. Odată ce primesc toate documentele necesare, te informează despre stadiul cazului în termen de 2-5 zile lucrătoare.

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Exit mobile version