Din păcate, publicitatea nu înseamnă doar online, indiferent despre ce fel de business discutăm. Din când în când, fiecare antreprenor, trebuie să mai scoată nasul în lume pe la târguri și evenimente pentru a putea lua contact cu concurența sau cu potențiali clienți care se lasă mai greu înduplecați să cumpere un bun sau un serviciu direct pe internet.

Astfel, ai nevoie de o reprezentare impecabilă la evenimente de genul și există câteva lucruri de care trebuie să ții neapărat cont în cazul în care dorești rezultate foarte bune. Cu alte cuvinte, dacă ții la imagina ta, e nevoie de o mică investiție. Iată care sunt cele mai importante 3 sfaturi care te vor ajuta să faci o impresie foarte bună în cadrul unui târg sau a unei expoziții.

Cum să reprezinți cât mai eficient compania la o expoziție sau la un târg

  1. Investește în materiale de promovare de calitate. Aici intră în discuție de la standuri pompoase care să atragă, să ia ochii, până la roll up și pliante de foarte bună calitate. Mare atenție, nu ai ce căuta la o expoziție cu broșuri sau reclame de foarte proastă calitate, este imaginea ta în joc.expoziție
  2. Asigură-te că angajații sau hostesele știu poezia. Cu alte cuvinte, asigură-te că oamenii de la standul tău sunt capabili să răspundă la întrebările curioșilor și ale potențialilor clienți. Dacă ai angajați, nu trimite pe oricine. Dacă mergi pe hostese, fă-le un training serios cu câteva zile înainte, astfel încât acestea să priceapă cu ce se ocupă compania ta. Oameni incapabili să răspundă la întrebări sunt cheia către un eșec răsunător la târguri și expoziții.
  3. Fii prezent pe toată perioada târgului sau expoziției. Am observat că foarte multe companii vin o zi maxim două la târgurile care țin mai multe zile, iar când vin există perioade când dimineața nu este nimeni la standurile lor, după amiază la fel, decid să plece mai devreme. Este imperios necesar să existe standul operativ în incintă pe toată perioada desfășurări evenimentului, întrucât nu știi cine la ce oră poate să treacă pe acolo și să ratezi o posibilă afacere.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here